Jaký jste měli problém před objednáním naší služby?
Nenazval bych to problémem, ale spíše náročným úkolem bylo přesné zadefinování postupu operátora (telefonní skript) pro jednotlivé služby, které prostřednictvím Paradigmy našim klientům nabízíme. Dané postupy se následně staly součástí celkových procesů komunikace a řešení úkolů společnosti. Zároveň bylo třeba určitý čas investovat i do vzdělávání operátorů a přenést tak na ně část naší odborné znalosti.
Splnila se vaše očekávání?
Ano, spolupráce se postupně rozšířila io oblasti, nad kterými jsme na začátku vůbec neuvažovali. Velice oceňujeme nízkou fluktuaci v týmu operátorů a jejich velkou chuť učit se a profesně postupovat.
Jaké přínosy jste díky naší spolupráci získali?
Jednoznačně spokojenost klientů. A spokojenost klienta znamená také vyšší šanci pro jeho udržení případně rozšíření spolupráce. Operátoři Paradigmatu navíc řeší i skutečně kritické situace, kdy rychlost a přesnost musí být 100% zaručena a adresná.
Doporučili byste nás i ostatním?
Samozřejmě. Myslím, že obecně klienti vyžadují hlavně rychlou a bezproblémovou komunikaci s poskytovatelem jakékoli služby a Paradigma v tom dokáže významně pomoci.
Miroslav Malovec
Buisness Development Manager
LeasePlan SK