Jaký jste měli problém před objednáním naší služby?
O službě prostřednictvím call centra jsme uvažovali déle. Rozhodovali jsme se mezi vlastním call centrem v naší režii nebo objednáním služby od společnosti, která tyto služby poskytuje. Vybrali jsme si partnera call centrum PARADIGMA a rozhodli jsme se správně. Jsme realitní kancelář s celoslovenským zastoupením. Naši realitní makléři se věnují klientům v čase, který primárně vyhovuje klientům. Během setkání s klientem se makléř prioritně věnuje klientovi, a tak nemůže v této době obsloužit další příchozí hovory. Chtěli jsme zajistit dostupnost pro naše klienty v každé době 7 dní v týdnu včetně víkendů a svátků. Takto se nám klienti dovolají vždy a naši makléři se mohou prioritně věnovat setkáním se svými klienty.
Splnila se vaše očekávání?
Jsme dostupní pro naše klienty 7 dní v týdnu od 8.00 do 20.00 hodin. Každý, kdo má zájem prodávat nebo koupit nemovitost má jistotu, že může zavolat a ihned si domluvit schůzku nebo obhlídku. Téměř dvouletá spolupráce naplnila naše očekávání.
Jaké přínosy jste díky naší spolupráci získali?
Každý klient se dovolá a může si domluvit osobní schůzku nebo obhlídku vybrané nemovitosti s naším realitním makléřem již během prvního hovoru. Máme jistotu, že každý hovor je vybaven. Kvalitní servis je pro nás priorita.
Doporučili byste nás i ostatním?
Společnostem, kterým přicházejí četné telefonické požadavky a chtějí své služby poskytovat standardizovaně a ve vysoké kvalitě, určitě ano.
Mgr. Barbora Tomašcová
koordinátor
TUreality