0800 604 406
  info@paradigmacc.sk

Helpdesk – Email

Poskytneme multikanálový helpdesk s moderním webovým rozhraním pro přehledné zpracování různých zákaznických požadavků a také interních firemních úkolů. Nové požadavky zákazníci zadávají přes chat, SMS, telefon, webový chat nebo email. Helpdesk je dokáže inteligentně zpracovávat a ke každému zákazníkovi řadit do přehledné komunikační historie.

WebChat

Jedná se o komunikační kanál, který by neměl chybět na žádném prodejním webu. Naši operátoři vybaví příchozí webové chaty přímo v aplikaci.

ChatBot/VoiceBot

Chatbot dokáže v reálném čase komunikovat s velkým množstvím uživatelů najednou a také lze s každým uživatelem komunikovat oboustranně a personalizovaně. Výhodou jsou nízké náklady na akvizici uživatelů a také efektivní a interaktivní komunikace.

Voicebot je nástroj umělé inteligence pro automatické odbavení příchozích nebo odchozích hovorů. V případě, kdy neporozumí jedna nebo druhá strana, voicebot si se situací dokáže poradit a dokáže se znovu zeptat, zda naopak otázku zopakovat. Výhodou je komunikace 24/7.

SMS Chat

Slouží jako nástroj pro individuální nebo hromadné oslovení vašich aktuálních či nových zákazníků. Odešleme hromadné SMS s informacemi o vašich reklamních akcích nebo individuálně připomeneme dohodnuté termíny. SMS služby využíváme také jako doplněk telemarketingových aktivit. Samozřejmostí je přizpůsobení rozesílání SMS zpráv podle vašich požadavků. Podle potřeby je umíme odeslat jednorázově nebo ve vlnách. Telefonní číslo umíme nahradit názvem vaší společnosti a dokážeme zajistit sběr odpovědí na rozeslané SMS.

Facebook Messenger

Umožňuje rychle a snadno propojit Vaše facebookové zákazníky s operátory kontaktního centra PARADIGMA. Zákazníci mohou Vaši společnost kontaktovat přes Facebook Messenger zasláním privátní zprávy, která je následně obsloužena v kontaktním centru operátory podle zadaných priorit.

WhatsApp Business

Umožňuje také jednoduchou a rychlou komunikaci a v současnosti se řadí mezi nejčastěji využívané komunikační kanály. Umožňuje také komunikovat mezi firmami přímo ze svého mobilu a to zcela zdarma.

Viber Business

Viber patří mezi bezplatnou aplikaci pro zasílání zpráv a volání. Díky mobilnímu rozhraní umožňuje zákazníkům komunikovat mezi sebou is firmami zdarma.

Inteligentní čísla

Účinným způsobem, jak poskytnout zákazníkovi přiměřenou péči je zřízení zvýhodněného čísla. Díky tomuto kroku zákazník získá potřebné informace ve správném čase, čímž se zvýší nejen úroveň zákaznického servisu, ale také spokojenost zákazníků.

0800 - Zelená linka

Bezplatná infolinka na volání, díky které má klient motivaci zavolat, neboť požadované informace získá zdarma a okamžitě. Opakované, neoprávněné hovory lze eliminovat prostřednictvím tzv. blacklistu.

0850 - Modrá linka

Funguje stejně jako Zelená linka. Slouží zákazníkům na volání za nižší ceny, přičemž část poplatku za přijaté hovory platí zadavatel a část volající.